Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 15:53:38 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/11829 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11113 Assaku-Jüri tee// 11113 
Assaku-Jüri tee L10// Kipsi tee// 2a// Rae põik// 10// 2// 4// 6// 8// L1// 
Raki tee// 1// 2// 3// 4// L1// Ranna// Väike-Rae tee// 1// 11// 2// 3// 5// 
7// 9 (sõidu- ja kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26910574>  (menetlus nr: 
389401), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister